tisdag, juni 01, 2010

KONSTIGA TANKAR

Hej! Maten blev så god och vi är mätt i magen, dock är vi sugna på glass efter ett sms jag fick av A som frågade om vi skulle äta glass.

Jag sitter här och tänker lite.. Idag är det hur varmt som helst, solen har skinit hela dagen och jag har inte sett ett ända moln på himlen, och då menar jag inte ens lite vitt eller något alls. Jag tror aldrig himlen vart såhär ljusblå utan moln, brukar ju komma något. Men men..
Förstår inte varför jag vill ha åska och regn ibland, läste att jag skrev igår att jag ville ha dåligt väder idag för att jag och Tobbe skulle se på film, tycker det är mysigt när det regnar och blixtrar på himlen men vadå, idag sken solen och vi kollade på film, var ju bara att dra ner gardinerna i vardagsrummet och tända lite ljus så blev det mysigt ändå.

Nu börjar jag babbla en massa strunt bara. Snart kommer det upp en lista med för och nackdelar om sommaren. Håll utkik..

Tycker ni om åska?

Inga kommentarer: