söndag, juni 13, 2010

MORMOR´s 70 ÅRS KALAS

Hej! Nu är vi hemma efter att ha vart och firat mormor som fyller 70 år, hon fyller i morgon men lättast att fira idag eftersom alla jobbar i morgon.

Jättegod choklad och polkagrismint tårta, bullar,kakor och kaffe/läsk. Hade riktigt trevligt tills min kusin började jiddra med mig, han tror han vet och kan allting så jag drog där ifrån. Hemma nu och har precis diskat, sitter och gör med min sista tandblekning nu , synd att det inte gett något resultat alls, har inte blitt vitare alls, men det är skitsamma, vet inte ens varför jag tröck ut det sista ur "sprutan" nu med gele, men hoppas väl som alla andra gånger att det ska bli vitare. Ska dammsuga av här hemma nu och städa toaletten, i morgon blir det tvättdag heeeeeeeela dagen här hemma.

Bilder från idag..





Tips på kvällsmat?


Inga kommentarer: