onsdag, juni 30, 2010

100630

Hej! Såhär fort kom jag tillbaka. Tänkte bara skriva lite grann. Var på möte idag som gick bra, skulle till arbetsförmedlingen men det var stängt idag så ska dit i morgon, det är så att man får ta ut 2 veckor betald semester för oss som är arbetslösa så det lär jag fixa så fort som möjligt. Annars om man skulle åka iväg någonstanns och man skulle t ex på Miroi´s gruppträffar m.m så får man inge pengar för dom dagarna.

Var och hämtade ut paket på posten också, en till Comviq Surfsticka, för brorsan köpte min för han ville ha internet på sin bärbara dator, och jag behöver inte min förns när vi ska bort 1 vecka på semester i Stockholms skärgård.

Vart ändå ett långt inlägg, har precis städat klart iallafall här hemma så nu ska vi börja med maten, blir wienerkorv (kokt, Ikeakorv) och hemmagjord potatismos med räksallad.

Tobias önskan att åka till Egypten och se pyramider.
Min är att åka till Egypten och snorkla bland fiskar.
Tobias vill åka flygplan för det har han aldrig gjort.
Jag vill åka utomlands med honom för att få vara helt själv med honom
och koppla av 1 vecka.
Jag önskar att vi hade pengar.. :'(

Inga kommentarer: