onsdag, juni 23, 2010

100623

Hej! I morse skulle jag upp kl 07:00 och duscha och fixa mig för kl 09:00 skulle jag vart på Miroi och jag ställde klockan och allting men den ringde aldrig, fått tillbaka min nya och kommer knappt ihåg hur man gjorde så det var någon inställning som inte var fixad. Så missade 2 timmar gruppträff, JÄVLA SKIT.

Vaknade kl 12:00 så vi gjorde varma mackor och käkade här hemma. Nu ska jag åka till bruket och möta Annso, vi ska göra lite ärenden, banken, glasbanken (systembolaget) och sen in på Kiwans och köpa sololja för ni ska vi bli negresser, haha.

Idag ska vi bleka slingor i mitt hår, hur mycket som helst, ska bleka och bleka och bleka massa slingor ändå tills det blir ljust. Sen ska vi sola och äta jordgubbar sen får vi se vad vi hittar på för bus.

Ha en bra dag..

1 kommentar:

Jenni sa...

Försvann uppdateringen med vinden idag eller? :P