tisdag, juni 01, 2010

GOODNIGHT

Ja ni gott folk. Nu är det dags att gå och lägga sig. Tobias ska iväg på friluffsdag i morgon så vi ska upp tidigt. Matsäcken är klar för han och sängen väntar på två stycken pigga men måste-sova personer.

I morgon händer lika allt möjligt, jag ska börja att bleka mina tänder sen ska jag iväg och träffa en tjejkompis jag inte umgåtts med på länge, får se vad vi hittar på för skoj. Ni ska få se FÖRE och EFTER bilder på tandblekningen, får hoppas på att det går bättre än förra gången. Några som har tips hur man får dom jättevita och hur många gånger man kan bleka varje dag? Och hur lång tid det tar (hur många gånger man lär göra) för att få dom vita? Tacksam för all hjälp..

Sov så gott era små vidertussar där ute..

1 kommentar:

Jenni, mamma till Nova sa...

Jag vet inte om du tror att jag ljuger eller något? Jag har ju redan sagt hur du ska göra. Blek 2 gånger om dagen i 3 dagar sen är dom kritvita. Se till så det inte kommer på tandköttet bara så är det lugnt.