onsdag, juni 02, 2010

KÄNNER MIG SOM EN NY MÄNNISKA

Kan man lugnt säga att jag gör. Duschat med hårinpackning och nu är man helt ren och len. hehe! Gått med skinjacka hela dagen så var som en fastklibbad 80 åring med min svank som värker och min rygg som är sne. Så var hääärligt med en lång dusch och massa goda jordgubbsskrubb/olja/lotion.


Det är diskat, kattlådan är ren och jag har småstädat lite. I morgon ska jag städa resten. NU ska jag bara umgås med Tobias och sen blåsa håret och göra en fläta innan läggdags. Tror det blir regn snart, mööörka moln som kommer från Dalarnas håll, får väl se. Hoppas att det smattrar på fönsterbläcket inatt, då sover jag gott.

Jag hoppas också att min tandblekning kommer i morgon, lovar er före och efter bilder på det. Och jag önska Miranda lycka till som ska få sin lilla dotter i morgon eller i övermorgon. Jag tror hon kommer i morgonkväll/natt om jag får gissa. Lycka till gumman!

Inga kommentarer: