fredag, juni 04, 2010

FAN

Jahapp ingen tandblekning idag heller. Fick svar på mitt mail jag skrev igår, han skrev att han fick in betalningen den 1/6 så dom skickade det den 2/6. Idag är det den 4/6. Det brukar ta en dag för att få saker om man skickar före 18 då sista tömningen är och eftersom det inte kom då igår trodde jag VERKLIGEN att de skulle komma idag men nee.

Nu får jag vänta hela helgen så får vi se om det kommer på Måndag annars tänker jag fan ringa dom där. Som sagt, sista jävla gången jag köper något från Tradera, är förbannad!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Kollade du feadback innan du valde just den annonsen?
Jag har köpt en hel del från tradera och varit nöjd med all leverans osv, men då har jag kollat feadback och kommentarer, ett litet tips!

RoxXxy sa...

du har säkert råkat ut för en halvslarvig säljare :/
tråkigt nog
vi håller tummarna för att det kommer på måndag
föresten, vad kostade tandblekningen??
är också sugen..