söndag, juni 06, 2010

BESSEMERFESTEN

Godkväll, ska snart säga godnatt men ska bara berätta lite hur kvällen vart. Vid 23:30 gick jag och Tobias till bruket (samhället) i Hofors, det är ju marknad, karuseller, öltält, utedisco och en massa mat. Hur mycket folk som helst ute nu så man han ju knappt prata med Tobias innan man fick säga hej och svara på hur man mår.

Åkte runt lite bil också nu innan vi drog hemåt, ska väl snart lägga oss men först ska jag tvätta bort all smink, ta mig ett glas vatten och borsta gaddarna. Älsklingen smög iväg och kom till mig med en hallonrem, snutteplutten min.

Nu ska jag sova så vi kommer upp i tid. Ska hämta Alice som sovit hos mina föräldrar över helgen sen blir det nog spela Bingolotto, ska basta och ha lite spa hos föräldrarna med Tobias också. Fan vad myggbett jag fått, dom biter genom kläderna, kommer inte överleva sommaren, dom älskar mitt blod och jag är så allergisk. Godnatt på er!

Inga kommentarer: