onsdag, juni 02, 2010

100502

Hej! Gud så varmt det är idag, solen steker. Nu skulle det vara skönt att båt så det fläcktar skönt. hehe! Kom nyss hem iallafall, åkte 07:45 till Sandviken och lämnade Tobbe för dom skulle paddla, kul när han kom dit så hade dom åkt iväg utan honom, dålig stil.

Vi drog iväg till Valbo, köpte smycken till näsan, tubtoppklänning och skjorts. Hittade en skitsnygg grej som jag ska köpa nästa gång man får pengar. Vart att äta på donken (smiskar mig själv) sen en twister glass åt vi när vi kom hem till Hofors.

Tog lite bilder..


Justja, skulle bleka tänderna idag men som jag viste. Dålig jävla sida jag köpte från, betalade i Måndags så dom borde ha skickat det i Tisdags och då borde de kommit idag. Men men, om det inte kommer i morgon tänker jag maila dom.

1 kommentar:

Jenni sa...

Men du köpte ju i Måndags kväll, och betalningen kanske inte kom in förrän på Tisdagen. Och så kanske dom postade på Tisdag kväll, och då töms ju lådan på Onsdag och du har det på Torsdag.