söndag, juni 13, 2010

JÄVLA ELGIGANTEN

Jag vill ha tillbaka min mobl som är på lagning. Ska berätta, lämnade in min mobil för ca 3 veckor sedan för att min touch hade slutat funka helt, gick inte att trycka någonstanns. 1 vecka efter fick jag sms att jag kunde komma och hämta den så gjorde det, GUD vad glad jag blev att det gick så fort.

KNAPPT 1 vecka efter jag haft min mobil hemma så snackade jag i telefonen, skärmen blev helt vit sen dog telefonen. Försökte trycka igång den men det gick inte, man kände att det vibrerade lite bara. Lämnade in den 2 dagar efter, det är ju ändå 11 mil fram och tillbaka och är man arbetslös är det inte BARA att åka iväg när det inte finns bensinpengar. Iallafall så var jag och Tobias och lämnade den förra söndaren (1 vecka i morgon). Berättade vad som hänt och han skickade iväg den på lagning.

I Torsdags fick jag ett sms från Elgigantens kundservice att jag skulle ta kontakt med dom så ringde från mina föräldrar och uppgav mitt servicenummer och då sa killen att det är någonting som dragits loss under skärmen(displayen). Han frågade om jag öppnat den. HUR ska jag kunna öppna uppe hela tuchskärmen? Var överlycklig att få tillbaka min mobil och ska jag stå med kniv, hårspänne och försöka dra upp hela skärmen, skulle aldrig lyckas med det och har inte tappat den eller någonting, hade inte ens tatt bort plasten för dom bytte ju hela tuchdisplayen då gången före dom lagade den.

På kundservice i telefonen sa snubben att jag skulle åka in till butiken där jag lämnade telefonen och prata med dom hur vi skulle göra. Så på måndag ska jag dit, pappa ska hänga med. Tydligen så anklagar dom mig att jag öppnat hela skiten och rivet sönder en liten grej där i, därför kommer jag inte få ny mobil och dom kommer skrota min som fortfarande är på lagningsverkstaden. Blir riktigt jävla förbannad på dom, ska fan ha en ny mobil eftersom då när dom bytte hela displayen måste dom gjort nå fel eller något ju, inte sant?

Får se vad dom säger på Måndag, tänker fan gå hur långt som helst med detta.

En jävligt pissoff Sandra. haha

Inga kommentarer: