tisdag, juni 15, 2010

SUMMER 2010

Sakar jag bara måste göra denna sommar..

  1. Ha en heldag med picknick i Boulogneskogen i Gävle med Carro, Kim och min älskling.
  2. Åka en heldag över till Åland med bil så jag kan besöka mina älsklingsbutiker Ele-Kele, Kantarellen, Sparhallen och åka till utkikstonet och fika.
  3. Spendera 1 vecka i Stockholms skärgård med min familj.
  4. Åka och hälsa på Jenni och hennes familj i Stockholm och även gå på GRÖNA LUND.
  5. Fira midsommar med familjen och en massa grillat står på menyn.
  6. Försöka slinga ner mitt hår så det blir ljusare nu under sommaren, trött på svart hår.
  7. Se preimären på filmen Eclipse 30 Juni.
Det är bara en liten del av det jag måste göra i sommar, och nästan varje sekund ska jag dela med min älskling. Undra hur man ska få pengar till allt?! That´s the question.

Inga kommentarer: