måndag, juni 14, 2010

I LOVE YOU

Jag är glad att jag har min underbara Tobias att dela mina dagar och mitt liv med. Jag har aldrig känt såhär starkt för någon människa och han gör mig så glad. Vill inte göra något annat än att vara med honom hela tiden och såhär har jag känt i över 1 års tid i vårt fina förhållande.

Han brukar säga sånna söta saker så jag nästan smälter, sagt att nästa gång man får ett gulligt sms eller några fina ord så kommer han få torka upp mig med golvmoppen för jag ligger som en blöt pöl på golvet.

Jag kommer aldrig kunna visa min kärlek tillräckligt till honom för jag älskar den karln så in i helvete mycket, han är det bästa som finns och han förgyller mina dagar med kärlek, skratt och glädje. Och jag skulle kunna skriva hur länge som helst nu, skriva mina känslor för honom men jag vill hellre gå och sätta mig brevid honom i soffan och pussa på hans mjuka, lena kinder.

Inte ens döden kommer skilja oss åt älskling,
du och jag föralltid tillsammans hand i hand.

Inga kommentarer: