torsdag, juni 24, 2010

100624

Hej alla! Skrev ingenting i morse för jag gick upp 10 och fixade mig snabbt sen drog jag och hämtade Annso sen drog vi till Valbo och gick runt där i 6 timmar. Sen drog vi till Sandviken och solade på solarium och sprang i stan i alla butiker, sen blev det DollarStore, Rusta och ÖB.

Väl hemma nu är vi hos mina föräldrar jag och Tobias, blir grillat här sen ska vi hem så vi får städa lägenheten och tvätta en maskin tänkte jag också göra. Sen senare ska jag till Annso för vi ska göra slingor på varandra (fast jag vill färga svart ändå) för jag har utväxt och lagt i slingor igår men blev inte så jätteljusa, mitt hår ser ut som hästhår .

Köpte Converse åt mig själv, skor till pappa och skor till Tobias. Grå skjorts, lång t-shirt, två linnen (svart och vit) och näspluppar. Bilder kommer såfort jag kommer hem sen. Nu är det maaaat.

Inga kommentarer: