söndag, juni 27, 2010

100627

Godmorgon! Vaknade för en stund sedan så har bara hunnit kokat tortelini, så nu ska vi 4 här hemma äta sen blir det kaffe.

Jag är helt död, somnade 6 i morse ungefär och vaknade 12. Har sovit många timmar men var vaken så länge. Vaknade upp vid 7 i morse, då hade Alice rivit sönder Wolles madrass han sov på, sån där man blåser upp. HAHA, så han la sig i soffan. Sen såg jag han kom utkrypandes från köket när han jagade katten också i morse, haha! Herregud.

Nu blir det mat, kaffe sen dra iväg till någon strand och sola. Helt blått på himlen, inte ett litet ända moln och solen steker så nu jävlas ska jag bli brun, om jag lyckas får ni se kort sen.

Ha en bra dag allesammans!

Jag och Carro, förra hösten i Sandviken!

1 kommentar:

Caroline sa...

Haha, snyggaste brudarna! :D