lördag, juni 05, 2010

100605

Hej! Fan vad jag ångrade att jag åkte in till Sandviken igår, ALLT blev bara kattpiss och nu har jag lärt mig en sak. LITA INTE PÅ EN ÄNDA JÄVEL...

Jag är så förbannad och ledsen på en viss person som sa så in i helvete mycket skit igår och inte ett piss stämde, tack för att du försökte trycka i Tobias det ena och det andra, du lyckades jävligt bra men jag ska reda ut detta med honom för han ska inte tro på någon alkoholstjävel som dig. Och för det andra, DRA ÅT HELVETE..

Tur att jag hade en brud som stod vid min sida iallafall, tack gumman.

Nu ska jag invänta Tobias, så vi kan snacka .. Min mobil är helt paj också, får lämna in den igen för det går inte ens att sätta på den nu. Så lär hämta en gammal skittelefon från morsan och farsan sen.

1 kommentar:

Emma sa...

shit, lät inte alls som en kul kväll
hoppas att allt löser sig