torsdag, juni 03, 2010

RUBRIK

Gud så trött jag är på att skriva rubrik på inlägget, eller titel som det står på min blogspot. Har ätit mat och nu ska jag spela lite på king. Tobias sitter där inne men jag ska slå han på biljard, dock har jag min minidator så allt är så litet, får ont i ögonen efter ett tag när man först är spänd när man spelar och sen koncentrerar man sig för att se allt, blir blind till slut. Dåååå är det dags för pause med spelandet och gå 10 varv runt huset, haha.

Förresten så mailade jag dom där som jag vann budet av, tandblekning. Har inte fått svar, hoppas det kommer i morgon. Två bilder på maten, den sista vart suddig.
Tacogratäng är sååå gott.
Blandar philadelphiaost och cream frech och lägger i botten sen stekt köttfärs med tacokrydda och ost uppepå sen in i ugnen, vi brukar stoppa i lite nachochips uppepå.
Sallad ( eftersom vi båda äter allt inom sallad blandar vi tomat, gurka, sallad och majs) i en skål, nachochips, mjuka bröd och blandsaft . Gud så gott det är!

NU ska jag hänga tvätt sen blir de king.

Inga kommentarer: