lördag, juni 05, 2010

TILLSAMMANS ÄR VI STARKA

Folk som tror att dom kan försöka förstöra ett förhållande som mitt och Tobias kan ju bara lägga ner, varför ens hålla på när det inte tjänar något till ?

Jag och Tobias har varit tillsammans i över 13 månader,vi är förlovade och Sambos sedan över 7 månader tillbaka. Ge mig en anledning varför han och jag skulle flytta i sär när vi har det hur bra som helst, vi har roligt tillsammans och är lyckliga med vår lilla Alice. Så det finns inte en anledning att vi går ifrån varandra för att vissa folk har tråkigt så dom försöker trycka i en massa skitsnack.

Ett Tex. Du Sandra, 28 December var Tobias otrogen mot dig i Gävle.
Hm, ska jag tro på det när jag och min älskling var med mina föräldrar på kryssning och åt god mat och lyssnade på dansband.. Svar: NEj. Och ge mig då EN anledning varför jag skulle tro på allt annat skit som kommer ut från personens käft när dom dagarna jag får höra har jag och Tobias var med varandra hela dagen.

Så ni som håller på, Skaffa er ett liv istället för vi skrattar åt er bara. Ni är så patetiska så det finns inte.

Idag har jag och min fina älskling vart ute och ätit, sen kollat på Crusingen och gått på marknad i Hofors. Sen var vi och åt god glass vid ankdammen och kollade på bilar med mamma och pappa.
Nu blir det mys för hela slanten hela kvällen sen ska vi ut och åka lite senare,
mycket folk vid öltälterna redan 13:00 idag, haha.

1 kommentar:

Emma sa...

man kan inte annat än skratta åt folk som verkligen lägger ner sin själ på att förstöra!
aldrig sett sån stark kärlek som mellan dig och tobias, ni är gjorda för varandra. helt perfekta!