torsdag, juni 10, 2010

100610

Godmorgon! Idag är det Torsdag, 10 Juni och dom flesta får sommarlov idag, t ex min älskling. Nu väntar en skön sommar med mycket sol får vi hoppas och massa roliga äventyr och nya ställen att upptäcka. Ser fram emot denna sommar som jag ska dela med mannen i mitt liv och mina nära och kära.

Jag har några saker som vi bestämt oss för att vi ska göra i sommar.
Gröna Lund, Vara i Stockholm hos Jenni, Christian och Nova, Hälsa på Sabina, Jocke och Nellie, Åka till Åland och bo på hotell, Åka till Åland över dagen och gå i affärer, Kryssning till Finland, Marholmen sen lite mer saker. Den STORA frågan är, hur får man pengar till allting?

Varit vaken sen 6 i morse och nu ska jag börja diska, tvätta och städa här hemma. Ska iväg och handla senare sen blir det potatisgratäng, sallad och grillat till lunch ( då tobias kommit hem) sen ska jag göra en överraskning till min älskling på eftermiddagen, kommer upp bilder under dagen. Kommer ha fullt upp denna dag tills sent inpå natten.

En bild från förra sommaren när jag var i Åland.

Inga kommentarer: