onsdag, juni 16, 2010

100616

Godmorgon! Exakt 1 månad tills jag fyller 21 år idag, tiden går så fort.

Vaknade 9 av en massa sms så låg kvar i sängen tills 30 minuter sedan, har plockat i lägenheten nu för Alice har bärt runt på hur mycket saker som helst, fryspåsar har hon rivit ut i köket och lagt i sängen, sånna där nypor till påsarna. Låg små högar med mat i soffan i vardagsrummet och toalettrullen var i tusen pappersbitar. Det låg en gaffel på golvet i toaletten. Busig katt..

Ska väl ta mig en dusch snart och fixa te mig lite, har möte idag men om min huvudvärk och magont inte försvinner tänker jag inte gå för jag kan inte koncentrera mig på att prata allvar sen så hade jag ändå bokat in tiden själv så kan ändra om jag vill. Annars idag blir det att ta de lugnt, gå ut och gå och tvätta lite lakan.

TILL dig som skickade kommentaren om zebratapet vid namn Astrid. Hör gärna av dig på Sandylower@hotmail.com, kommentaren försvann av något konstig anledning så hör av dig så svarar jag på det via mail.

Inga kommentarer: