fredag, juni 25, 2010

MIDSOMMAR

Är hemma en sväng nu så laddade in alla kort från idag. Vart runt 200 stycken så har valt ut några favoriter som ni får se.

Ska iväg och skjutsa lite folk nu sen köpa öl och åka ner till föräldrarna igen och umgås med dom där. Riktigt trevlig dag må jag säga. Solat på studsmatten med Tobias och Carro, grillat och ätit jordgubbstårta. Skrattat och haft det mysigt.

Flaggan. Solen kom fram till slut
Kött, Pappas tyska potatissallad och grekisk sallad. MUMS

Tobias på balkongen
Jordgubbstårtan, mamma satt på tomteskum. HAHA
SKÖNT i solen..
Sötis i solen
Carro soooftade i solen
Carro och jag
Grillning på G
Min klänning, syns dock inte så mycket.
Åt ute på balkongen i solen, mysigt.


Har massa mer kort som ni får se senare eller i morgon.
Nu ska jag bege mig mot bilen, ha en fortsatt trevlig kväll alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snälla säg vart du köpt klänningen!!! Måste ha en sån!!! //fia