tisdag, juni 01, 2010

100601

Godmorgon! Idag är det 1 Juni, tiden bara rinner iväg. I morgon firar jag och Tobias 13 månader tillsammans, hela 1 år och 1 månad har gått. Vi ser många fina år tillsammans framför oss.

Idag skiner solen ute och nu är det verkligen sommar. I sommar har vi lite inplanerat bara, resten tar man som det kommer. Ska iallafall åka till Stockholm hem till Jenni har vi bestämt, ska på Gröna Lund med Tobias småsyskon, Ska hälsa på Sabina, Jocke och Nellie. Sen blir det en massa sköna grillkvällar med vänner, ute och promenera, Sola och bara ta det lugnt och njuta av vad livet har att ge.

Nu ska jag knarka alvedon så svanken blir lite bättre så jag kanske kan dammsuga här hemma idag. Sen ska jag snart visa er vad jag klickade hem på tradera igår, någon som kan lista ut vad det är? INTE DU JENNI..

P.S Solen skiner så starkt idag, inte ett moln på himlen. HÄÄÄÄRLIGT!!

Inga kommentarer: