onsdag, september 09, 2009

Svininfulensan?

Kom precis hem från Sandviken, har umgåtts med min älskling och Wicky. Vi har träffat Tobias syster och sen hans mamma också, vart en vända bara när jag lämnade några armband jag köpte åt Elin i Turkiet. Annars har vi inte gjort så mycket.
Man kan ju nästan tro att jag fått svininfulensan, min hals är helt uppsvälld så jag knappt kan andas, hostar hela tiden, har fått världens förkylning på det och ont i huvudet och feber. Inte för att det är svininfulensan då men iallfall. Har nog bara blivit sjuk eftersom jag vart i värmen i Turkiet så kommer man hem till kalla Sverige. Jag ångrar också att man tog i hand med alla utomlands, tänk alla dom tagit hand med och hur mycket folk det är från olika länder där. BLÄÄ!!!!!
I morgon hoppas jag på regnväder hela dagen för jag ska bara vara hemma och ladda in korten och berätta om min Turkieresa som jag inte gjort än! Men nu ska jag sova, Godnatt!

Inga kommentarer: