tisdag, september 15, 2009

3 dagar kvar!

Om 3 dagar är det Fredag och det betyder att jag får vara med älsklingen Tobias igen. På Fredag ska nämligen jag, mamma och pappa åka till Sandviken och hämta Tobias, sen ska vi ut och äta och kvällen ska vi avsluta på Elvis Rock Café med en öl, för mamma och pappas del alltså. Jag kör den kvällen. Gud va jag längtar tills Fredag.
Tills dess vet jag inte va jag ska sysselsätta mig med, ska försöka söka några jobb i veckan sen ska jag dammtorka och dammsuga mitt rum. Ska försöka komma iväg någonstanns för att köpa en klänning, strumpbyxor och ett par skor. Får se om jag åker iväg i morgon, om jag får med mig någon, roligare att ha med smakråd än att åka själv.
Nu ska jag leta fram några bilder som ni inte sett från Turkiet-resan, dom kommer upp snart så håll utkik.

Inga kommentarer: