onsdag, september 09, 2009

Onsdag!

Hej! Igår uppdaterade jag inget för jag hade inte tid alls, vaknade och åkte till Sandviken, hämtade min älskling och Wicky, sen åkte jag till Storvik till Elin och köpte hennes minidator, en liten silver och svart. Har ju alltid velat haft en mini för att kunna ta med den överallt och utnyttja mitt mobila bredband. Så äntligen har jag en.
Efter Storvik åkte vi till Valbo, köpte ett vitt ribbat lite längre linne sen inge mer. Åkte till Sandviken och var där en stund innan jag åkte hem. Kollade på Idol kl 20:00 sen la jag mig. Är inte så jättepigg, har ont i halsen och är förkyld.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att duschat och nu har jag fixat mig, ska åka in till Sandviken till 14:00. Ska umgås med Wicky sen träffa min älskling senare. Tar med datorn så vi hörs nog när jag är i Sandviken. Hejdå så länge.

Inga kommentarer: