torsdag, september 17, 2009

Min nya älskling!

Åkte upp till Arbetsförmedlingen en vända för det hade blivit något strul med nå papper som försäkringskassan skulle ha, sällan det är något som är fel när det gäller Arbetsförmedlingens verksamhet. Hur som helst så ordnade det upp sig så nu är det klart.
Efter det tog jag med mig mamma och åkte in till Valbo, hade verkligen ledsnat på att ha pappas mobil från f.k (före kristus). Gick in på Siba men där kostade den 200 kr mer än på Elgiganten. Och på Elgiganten hade dom 1 svart kvar, sen fanns det bara Rosa. Tänkte egentligen inte åka in för såg på Internet att alla telefoner var slut men tydligen inte. Vart en vända förbi Sandviken på vägen hem där vi åt på Maragoni, åt bakad potatis med tonfiskröra. Var riktigt gott det!
Nu har jag min nya lilla älskling, en Samsung GT-S5230.



3,2 megapixel kamera (dock står det 3,0 på bilden ovan), Touch mobil ska bli roligt att testa på nu, det är väl det senaste nu väl? Får se hur det går, ska vara väldigt försiktig med den. Lär ju ta ett tag innan man blir van med det också, men det får gå.
Nu ska jag installera programmet på datorn så jag kan ladda in bilder m.m Ska föra över lite musik till telefonen också så jag har det klart. Har ju 1 timme på mig nu innan Idol börjar.

2 kommentarer:

elin sa...

finns den i rosa?:D:D lovely

Anonym sa...

Skitmobil! Du skulle köpt en sån som jag har ;) /Jenni