söndag, september 13, 2009

SÖNDAG

Hallå! Idag åkte jag, mamma, pappa och Tobias in till Falun och handlade på Citygross, den butiken är verkligen super. Kom hem för en stund sedan och har precis fikat lite.
Tänkte egentligen åka och tända ljus på kyrkogården nu men kom på att det inte finns nå lyktor där än, brukar inte ta dit dom förns till vintern, eller halloween är väl då vi brukar sätta dit dom. Åh tanke på halloween, vore skojs med världens halloweenfest. Älskar allt som har med spöken och sånt att göra.
Ne nu ska vi ut och åka en sväng, sen blir det äta kycklingtacosen som vart kvart sen lunchen. Efter det blir det tvkväll med mamma och pappa, Ensam mamma söker och kändisjungeln.Tobias stannar inatt också, sen blir vi utan varandra tills Fredag om jag inte åker in något till Sandviken i veckan då. Så i morgon ska jag upp tidigt eftersom han ska med bussen till skolan. Så i morgon ska jag till arbetsförmedlingen med en jäkla massa papper och sen ska jag leta jobb hela dagen, ska försöka söka minst 5 SERIÖSA jobb i morgon, tror ni jag klarar det?
Säger godnatt nu, ha en trevlig Söndagskväll!

1 kommentar:

Sabina sa...

OCh så ska du till mig <3