onsdag, september 23, 2009

Glad Sandra!

Hej och hå, jag är verkligen superduperglad men ändå ledsen för jag saknar Tobias.
Jag har varit iväg och träffat en person, en tjej faktiskt. En tjej som jag inte kommer nämna namnet på, Person med ett stort X. Vi snackade, handlade ihop och sånt där. Var skönt att träffa henne, för det var många månader sedan nu. Hoppas vi kommer kunna umgås mer, i smyg då.
Har nyss kollat på Idol, det slutar väl nu snart men orkar inte kolla klart på det. Längtar tills Fredagsfinalerna, då sitter jag bänkad framför tvn. Nu ska jag kika runt på Internet och sen försöka fixa lite med bloggen innan jag ska lägga mig. Vill ha allt svartvitt, får panik av färger. Och nu är det massa rött, usch!
Längtar tills den dagen jag blir nöjd med bloggen, hoppas den är snart. I morgon ska jag iväg på bio förresten, med en tjej från Sandviken. Mer om det i morgon. Godnatt!

Inga kommentarer: