torsdag, september 10, 2009

Mot Storvik!

Åh herregud vad jag börjar bli sjuk. Idag har jag bara legat i sängen förutom när jag följde med mamma till mormor och affären en vända. Mår inte alls nå bra, har världens uppsvällda hals så jag knappt kan andas, förkylningen blir bara värre och febern stiger. BLÄ för att vara sjuk!
Nu ska jag snart åka till Storvik, vilket är ett måste för Elin´s kille ska föra över alla bilder på datorn jag köpte på en hårddisk. Efter jag vart där ska jag hem och ta det lugnt, är ju en kvällsmänniska så ska städa upp lite i mitt rum, så det blir mys för i morgon kommer älsklingen och ska stanna hela helgen.
När jag kommer hem från Storvik så lägger jag upp 10 bilder från Turkiet, sen får ni 10 st i morgon också! Blir så mycket om alla kommer upp sammtidigt och jag har över 500 bilder. Hörs senare!
Va tycks om nya bilen då? En svart Volvo S60.

Inga kommentarer: