måndag, september 28, 2009

ÖREBRO?

Åh vad jag kommer ihåg när jag satt mig på tåget för ett år sedan i September. Åkte till Örebro, en helt främmande stad (nästan). När jag kom fram mötte jag Carro, en tjej jag då bara hade träffat en gång tidigare i Gävle. Hade en jätterolig helg tillsammans med henne, en helg jag alltid kommer minnas.

Carro´s blogg hittar ni under Jag besöker Caroline Person . Hon bor i Gävle med sin mamma och bror men pluggar Handelsprogrammet i Örebro så hon har egen lägenhet där. Följ hennes blogg om sitt vardagliga liv där hon pendlar mellan Gävle och Örebro.

Bilder sen jag var där

Har för ett tag sedan, närmare sagt 2-3 månader tillbaka gjort bort mig genom att ta ut min ilska på Carro och sagt en hel del saker jag knappt minns och som jag inte heller vill minnas. Och av det så försvann hon ur mitt liv. Nu idag tog jag upp allt med henne och jag är förlåten. Nu snart, mycket snart så ska en ny resa till Örebro planeras och jag är jätteglad över det.

Twins forever! <3

Inga kommentarer: