måndag, september 07, 2009

Hofors!


Godkväll alla!
Jag lovade att lägga upp bilder från Turkiet, men har inte laddat in alla kort än så ni får vänta tills i morgon, då lovar jag att skriva om vad vi gjorde varje dag och visa er en massa bilder.
I morse vaknade jag upp med min älskling, skönt eftersom jag inte vart med honom på över en vecka. Gick upp 08:00 och åt frukost med han sen skjutsade jag honom till bussen för han skulle till skolan. När jag kom hem la jag mig och sov några timmar. Sen åkte jag till Sandviken, åkte in till min älskling, vi åkte runt och kollade på rusta och sånt. Mysigt. Sen stod vi mest och kramades och hade det trevligt hos han.
Efter det åkte jag till Storvik hem till Elin och hennes mysiga hus, hennes Andreas jobbade så vi kollade på tv, käkade ihop och pratade. Riktigt trevlig kväll. Kom hem för en stund sedan och ska lägga mig nu. I morgon tänkte jag gå upp i tid och gå ut och gå, sen ska jag ha möte, umgås med Elin en stund och sen träffa min älskling.
Godnatt på er alla!

Inga kommentarer: