onsdag, september 30, 2009

090930

Godkväll!
Tog inte med mig datorn till Sandviken något idag utan åkte dit och umgicks med en tjejkompis när jag skjutsade Tobias till skolan till 09:00. Då i morse va jag vaken tidigt må ni tro, I Sandviken åkte vi till Tobias skola så jag fick stå och pussas och kramas lite med honom en stund när han hade lunch. Sen åkte vi runt lite och hade trevligt. Kom hem nu vid 18:00 tiden.

Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt, kolla på IDOL och sen lägg mig typ. Jag saknar min älskling så mycket så det gör ont i hela mig, är inte hel utan honom vid min sida. Men på Fredag ses vi iallafall, då ska han jobba och sova hos mig hela helgen i Hofors.

Tidsfördriv
Cola är ÄCKLIGT, ska vara pepsi max eller vatten
Bäääbisen lånade mina glasögon, nästan så han såg inteligent ut.

Inga kommentarer: