måndag, september 14, 2009

Dagens uppgifter AVKLARADE!

Ja, idag har jag vart på Arbetsförmedlingen och lämnat papper som dom skickar till Försäkringskassan sen pratade jag med dom om en grej och dom hjälpte till att fixade det. Efter det handlade jag gurka och yoghurt, så till kvällsmat blir det hårdmacka med gurka och skogsbäryoghurt. Var och lämnade lite andra papper också så jag har det klart.
Har sökt 4 jobb nu också, jag är så duktig. Stolt över mig själv. Nu resten av dagen vet jag inte vad som händer. Vill hitta på något men vet inte vad man kan göra. Om ingen hör av sig tar jag nog en promenad.
Lovade er bilder från Turkiet, ska plocka fram några kort jag inte lagt upp än så ska ni få se. Antingen idag eller i morgon, det visar sig efter va jag har för planer för kvällen.

Inga kommentarer: