fredag, september 18, 2009

090918

Party like a rockstar..
Idag har jag inte gjort ett skit förutom att jag gjorde mat men det kom upp lika fort som det svaldes för jag kollade på tv.3 när den här mörkhyade tjejen som intervjuar folk och sånt hade en tjej där som hade skärt sig i fingret sen hade hon fått nå bakterier in i såret som åt upp hennes muskler innombords, hon var på väg att dö men klarade sig men fick amputera bort sin högra arm och axel och allting. Och hennes ärr var så stooooort och jättetunt så man såg lungan när hon andades och revbenen och allting. Äckligt, plus att man fick se massa bilder på äckliga sår. Sprang ut och spydde på gräset för jag hann inte till toaletten.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen städa upp lite i mitt rum. Sen ska jag fixa mig och åka till Sandviken. Blir antingen fest ikväll eller så blir det lugnt. Väntar på svar från mamma först om vi ska gära det vi planerat hela veckan. Att gå ut och äta i Sandviken m.m men om det inte blir dom planerna så ska jag ut ikväll i Sandviken.
Typiskt min umgåttskrets, hela veckan har jag haft jättetråkigt och velat gjort något och idag nu när det blir helg så hör ALLA av sig och vill umgås. Man vet inte va man ska välja att göra. Hörs om en stund igen, ska prata lite med pappa nu och sånt!

Inga kommentarer: