måndag, september 14, 2009

MÅNDAG

Hallå! I morse klev jag upp 08:00 och gjorde frukost åt mig och Tobias, blev frallor och juice. 08:30 skjutsade jag honom till bussen så då passade jag på att åka till Time och lämna The Triangle som vi hyrde igår, dock var den 5 timmar lång och Tobias somnade efter 1 timme så jag kollade aldrig klart på den heller och med tanke på att dom hallucinerade massa på filmen och var läskig så ville jag inte kolla klart på den själv idag heller.
När jag kom hem skulle jag egentligen fixa mig och åka till Garpenberg i Dalarna hem till Sabina och vara där hela dagen men jag la mig i sängen en stund och somnade och vaknade 13:00. Gjorde potatisbullar och sen efter det har jag bara laddat in lite kort på bilddagboken.
Nu ska jag åka till Arbetsförmedlingen och skälla på dom, och få ett papper underskrivet. Sen ska jag lämna lite andra papper. Hörs när jag kommer hem, då ska ni få se lite bilder från Turkiet och sen ska ni få höra två av världens bästa låtar.



Tobias och jag igårkväll.


Inga kommentarer: