söndag, september 20, 2009

HOFORS!

Hofors på 2 dagar. I Fredags vart en mördad (med kniv) bakom Mona-lisas i Hofors, strax över 20 års åldern. Några ungar snodde en bil och körde åt helvete med, eller dom körde tills motorn pajja och det var punka och sönderslagna rutor, dom ställde den en liten bit från där jag bor. Såg bilen och tänkte larma polisen med det hade redan min bror gjort.
Inatt var det skottlossning hos min brors kompis lägenhet, huset mitt emot brorsan bor. Två skott skjutna på hans dörr. Han törs inte bo kvar i lägenheten nå mer.
Så jävla roligt att bo i Hofors, OH JA!
Förövrigt så har jag varma mackor i mackhjärnet nu, ska äta snart. Sen blir det Ensam mamma söker där en bekant är med från Sandviken. Idag har jag och Tobias vart i Falun på Rusta, Citygross och ÖB. Annars har vi inte gjort så mycket.
Bilder kommer upp i morgon kanske, har inte hunnit fixa programmet helt än.

1 kommentar:

Sabina sa...

Fyfasen vad läskigt :S

Ja, på tisdag går det bra :) Men jag börjar jobba klockan två, så lär bli på förmiddagen då :) <3