tisdag, september 29, 2009

HELDAG MED TOBIAS

Godkväll gott folk! Idag hämtade jag Tobias vid bussen 14:45. Åkte ner till Hagaparken och träffade lite folk, Sandra, Madde, Niklas, sen en till tjej och två andra killar som jag inte vet namnet på. Piercade Niklas iallafall. Sen vart det att åka till Arbetsförmedlingen och få papper påskrivna som jag sedan skickade iväg. Åkte till Edske Masugn och tog massa kort på snygga volvon och sen handlade vi nonstopp på vägen hem.

När vi kom hem bakade jag och Tobbe nonstoppkakor, dom vart faktiskt goda men jag gillade dom inte så mycket. Inget slår dumlekakor sen jag smakade dom.
Nu på kvällningen har jag och Tobias gjort lite bus men vad tänker jag inte säga. Och hans och min hemliga grej vi skulle göra idag är redan klart och bokat (half), vi har bestämt allting och sånt.

Har kollat på hockey nyss, Brynäs förlorade mot Frölunda med 2-1. Men dom är bäst ändå, HEJA BRYNÄS. Dom spelade en jävligt bra match och var på väg att få mål flera gånger än Frölunda, så en jävla bra match gjorde dom. Fortsätter dom såhär , fast sätter målen så kommer det gå fintfint för dom den här säsongen.

Bilden uppe vid Edske Masung
Bilen uppe vid Edske masugn
Nonstopp kakorna innan dom skulle in i ugnen
Klara att äta
Vill någon smaka?
Gud va stor grisknorren är jämfört med Tobias snusdosa
T0bias min lilla fisråtta, söt som alltid.
Piercingar<3

Tobias är kvar hos mig inatt, vi ska antingen åka tillsammans till Sandviken i morgon för jag kanske ska på möte på Arbetsförmedlingen på morgonen, annars tar han bussen till skolan. Nu ska vi ta oss en kopp varm oboy sen lägga oss. Vi har också planerat lite smått att åka ner till Stockholm nu i vinter, mellan jul och nyår. Hans mamma och familj flyttar dit nu i höst så ska bli mysigt att åka och hälsa på dom sen.

Tar med mig min bloggdator (mini-PCn) i morgon så blir uppdatering hela dagen fast jag inte är hemma! GODNATT

Inga kommentarer: