måndag, september 28, 2009

090928

Godmorgon! Gick upp vid 06:30 i morse och skjutsade Tobias till bussen. Åkte hem och la mig och vaknade nu. Kom precis upp och mamma berättade att hon vart till veterinären med lilla Jahlmar, min kissemiss. Han har fått en fylld knöl vid örat. Så dom gjorde en undersökning på han (kolla öronen, munnen, vägde) sen tog dom ett prov som dom ska "odla" som det heter tills ikväll då ringer dom och säger om det är en godartad eller ondartad cancer. DET MÅSTE VARA GODARTAD. besöket på 5 minuter gick på 1 000 kr så undra hur mycket det kommer kosta om och operera bort en cancerknöl då? Vill inte ens tänka på det.

Nu ska jag läsa tidningen och sen göra mat. Klockan 13 ska jag till Arbetsförmedlingen, då öppnar dom efter lunchen. Annars idag ska jag bara vara hemma och ha tråkigt. Som vanligt när det är vardag! Kommer upp bilder från Åland om ett tag också, hann aldrig lägga in dom igår för efter bion vart det mys med Tobias.

Inga kommentarer: