fredag, september 25, 2009

ÅLAND

Godkväll gott folk!
Vart så full-i-skratt nyss när jag läste en kommentar jag nyss fick. En frågade om jag inte var halft vegetarian. Om ni tog det där seriöst om att jag skulle doppa grisknorrar i tacodipp vet jag inte va jag ska säga. Det sista jag någonsin skulle göra en Fredagkväll är att dippa grisknorr framför tvn. Men roligt att få kommentar iallafall.

Och för er som inte vet så det ända i "kött"väg jag äter är kyckling och det som kommer från vattnet (fisk).


Ska sova nu för jag ska upp 05:30. Jag och Tobias tar bilen ner till Grisslehamn och tar färjan (eckerölinjen) över till Eckerö. Åker ut med bilen i Åland och åker in till Mariehamn och ska handla på Kantarellen och Sparhallen. Fika uppe vid utkikstornet sen åker vi med sista färjan hem till Sverige på kvällen. Tar med lilla datorn, får se om jag bloggar något i morgonbitti innan vi kör ombord på färjan, men det gör jag nog. I Åland blir det inge bloggande. Ska ändå köra bil hela tiden nästan.

Godnatt!

Inga kommentarer: