lördag, september 12, 2009

LÖRDAG

Godkväll alla! Igår efter vi hade vart hos min syster så vart det varma mackor och kolla på Idol hemma med mamma och pappa. Sen kollade jag, Tobias och pappa på Flight 93 tills vi nästan låg och sov alla i vardagsrummet.
Idag har vi inte gjort så mycket, vi har kollat på filmen GONE som vi hyrde igår som det aldrig vart att vi kollade på. Sen har vi vart och pantat 10 småpåsar med ölburkar och sen 4 säckar som jag och Tobias fick av grannen. Har 5 stora svarta säckar kvar som ska pantas. Vi har nyss ätit grillat med mamma och pappa, var jättegott. Vi ska väl snart åka iväg och panta det sista, och sen ska jag fylla i bensin i bilen sen ska vi hyra en film som vi ska se ikväll.
Några bilder från igår!

Världens finaste pojkvän med nya ED HARDY kallingarna jag köpte åt honom i Turkiet.

Fika hos syster igår.

Mamma bakade dumlekakor med nobless uppepå!

Inga kommentarer: