tisdag, september 22, 2009

Pannkakor med Glass & Jordgubbar

Gud va gott det var med pannkakor, vanlijglass och jordgubbar. Kändes som om det vore en sommarkväll, fast utanför fönstret regnar det och ingen sol syntes så långt ögat kan se.
Skjutsade min Tobias till Vendator för hans sista jobbutbildningskväll, han slutar vid 21:00 tiden och tills dess ska jag ha maten klar. Ska göra kyckling & Pastagratäng i ugnen och sen fetaostsallad med tomat och rödlök. Blir sen middag men det får bli så.

Smaskigt mellanmål tills min och Tobias sena middag ikväll.
Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än umgåtts med älsklingen, som snart vart här i en hel vecka. Tiden går så fort när jag är med honom. Vi har så otroligt roligt och skrattar hela tiden. Som igår när vi spelade Keyboard tillsammans, mysigt som bara den. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan honom onsdag, torsdag. Han åker hem i morgonbitti till skolan, men på Fredag efter skolan ska jag hämta upp honom, då ska vi gå på ett ärende i stan i Sandviken sen ska vi åka till Gävle-Forex för jag ska växla tillbaka mina turkiska pengar så jag har de gjort. Sen hela Lördagen ska han och jag spendera på ett annat ställe än på Svensk mark. Mer om det på Fredag.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se Fucking Åmål för den har jag inte sett, sen göra maten klar innan jag hämtar honom. Och nu kan jag ladda in kort från mobilen iallafall, det var vist så att alla kort jag tagit med nya mobilen sparas på telefonen och inte mitt 4 gb minneskort. Men ändrat det nu så nu blir det mycket kort med min 3,2 megapixel-kamera.

Hörs efter filmen!

Inga kommentarer: