onsdag, september 23, 2009

090923

I morse gick jag upp vid 08:00, Tobias drog upp mig ur sängen nästan. Jag är verkligen ingen morgonmänniska och på Lördag blir det väldigt tidigt vi ska upp. Men det berättar jag inte om förns på Fredag.
Va har jag gjort idag då?
Skjutsade Tobias till bussen efter en mysig frukost tillsammans. Stod och pussades och kramades i en kvart innan bussen kom. Åkte hem och satt mig vid datorn och kollade lite på Arbetsförmedlingens hemsida. Efter det så gick jag ner och la mig och vila en stund. Sen resten av dagen har bestått av träning, ni vet motion. Gå, Springa. Ah hela köret.

Nu har jag precis tagit lite kort med mobilen, ska göra om bloggen lite hade jag tänkt. Får se om jag lyckas. Håll utkik här i bloggen, hörs om ett tag igen!

Kan ju säga också att den sena middagen lyckades jag med perfekt igår, vi hade det jättemysigt och tände ljus och allt.




Inga kommentarer: