lördag, augusti 01, 2009

KRYSSNINGS-bilder

Eftersom jag använder min brors dator och inte har installerat mitt program så jag kan ladda in korten från min mobiltelefon och digitalkamera så får ni se lite kort som min kusin Cathrine skickade över nyss från när vi var på kryssning förra måndagen. Lovar att fixa in mina bilder snart också.

Här hade vi kommit ner till Stockholm, eftersom bussen var tidigt så åkte han en liten vända runt vid stan. Som om man aldrig sett stockholm förut, hehe.
Farbror (pappas tvillingbror) Rainer och hans Ingrid.
Där bakom ser man mig till vänster, sen min bästa kompis Richard som kom
och sa hej, sen min älskling längst till höger.

Gröna lund innefrån hyttfönstret.
Kusin Cathrine och jag, vet inte va vi sysslar med.

Fina Cicci.
Vart en och annan drink.
Cathrine

En ö vi såg med fullt med korpar som bodde där.
Helt döda träd och helt nerskitet.
Mer kort kommer när jag laddat in mina i datorn!

Inga kommentarer: