lördag, augusti 08, 2009

Lördag!

Hej! Igår åkte jag till Wicky där jag klippte hennes pappa först medans jag svepte en jäkla massa groggar. Efter nästan en halv liter absolut vodka fick jag, Wicky och Sofia skjuts till stan. Mötte min älskling sen drog vi till Sanna där Emelie också var. Satt där ute på hennes lilla altan och fortsatt dricka.
Sen gick vi till Elvis, var jättemycket folk där. Riktigt trevlig kväll var det. Vaknade upp brevid min Tobias i en husvagn på Wickys tomt vid 10:30 i morse. Wicky var nog mest bakfull som hade spytt ner hela golvet och allting på natten. Vart kaffe med Wickys pappa och Sofia på morgonen innan vi fick upp Wicky.
Nu är jag hemma och ska duscha och fixa mig lite, sen blir det Årsunda och hämta Wicky och sen blir det Elvis för fulla muggar, fast jag blir nykter ikväll. Hörs i morgon!
Justja, inga bilder togs igår.

Inga kommentarer: