måndag, augusti 17, 2009

Time to say goodnight!

Jag har dunkade huvudvärk, så här ont brukar jag inte ha i huvudet. Nästan så jag vill spy eller svimma av, skakar och känner mig helt yr i skallen.
Har sökt en massa jobb, på djuraffär, skobutik, jobb i vinter uppe i Idre, sälen och sen har jag kollat upp lite högskolor inom turism, ekonomi och företagsekonomi som jag vill plugga. Känns som att jag börjar komma igång lite med jobbsökandet och allt, jobben kommer ju inte till mig utan det är ju jag som lär leta på dom.
Nu ska jag sova innan huvudet värker sönder och min hand och arm också, har sån fruktansvärd smärta i handen ut i alla fingrar. Ska bli roligt och visa upp handen i morgon för sjukgymnasten, inte för att det är hans fel att inte läkaren gjort rätt men ändå, jag ska gå till botten med det hela. Min hand ska fan bli bra, tänker inte ha den som den är nu iallafall, det går ju inte ens att vrida handen.
Kortet är 2 år gammalt, ungefär sådär kort har jag klippt mitt hår nu. 7 cm, det hade precis vuxit ut men behövdes verkligen klippas så nu har man kort hår igen men jättetjockt och fint är det nu. Ska klippa det imellanåt nu härdanefter.
1 Oktober , längtar massa. <3>

Inga kommentarer: