onsdag, augusti 26, 2009

Packat & klart.

Menar inte att jag sett tv-programmet Packat och Klart utan min väska till Turkiet är färdigpackad nu, ska bara lägga ner mina ballerinaskor som pappa just nu håller på att göra rent. Sminket tar jag i handväskan eftersom jag ska sminka mig på fredag innan jag åker till Årsunda.
Skönt att ha allting klart nu inför resan, morgondagen kommer gå fort för den dagen är fullt planerad. Ni får veta morgondagens planer lite senare idag!
Nu har precis städat mitt rum, när jag skriver städat menar jag plockat och donat med alla grejer. Därefter ska det dammtorkas, dammsugas och glasbordet ska göras rent, alla speglar, ska byta sängkläder och ljus som är utbrunna ska bytas. Sen är det klart. Efter det ska jag färga mitt hår, åker inte till Storvik till Elin utan mamma får sätta i färgen på mig. Så det är va jag ska göra nu, men först blir det att sitta ner 5 minuter för min äldsta bror Mattias är här med sin dotter Moa.

Inga kommentarer: