fredag, augusti 28, 2009

Fredag!

Godmorgon! Jag är helt slut, har sovit 2 timmar och sedan 08:00 har jag suttit i telefonen med massa folk för jag har inte fått mina pengar från försäkringskassan, då säger dom att jag inte lämnat in nå papper på Arbetsförmedlingen, Liksom nu får dom ta och ge sig. Jag var till och med dit på min födelsedag för att lämna papper, har skickat iväg papper med läkarintyg och hit och dit för sjukskrivning och ringt massa samtal och sagt att jag vart sjukskriven. Hur som helst ordnade det sig och pengarna kommer in på Tisdag och den 7e ska jag till AF och lämna in papper för 7 månader tillbaka så det blir riktigt, hoppas dom blir nöjd sen!
Nu tänker jag iallafall inte tänka på det här för ikväll åker jag till Arlanda och sen sticker jag till Turkiet en vecka och jag ska sola, bada, slappna av, dricka drinkar och bara ha det BRA, så jäkla bra.
Igår åkte jag iallafall till Sandviken, kunde dock inte köpa något eftersom jag inte hade pengar men jag och Wicky lunchade på Viking där vi åt världens godaste sallad med räkor och kyckling. Sen umgicks vi med Jenny och sen hämtade jag min älskade pojkvän. Han ligger fortfarande och sover nu, men jag ska göra i ordning frukost så ska vi åka och möta mamma på bruket (affärerna) för jag lär köpa solskydd, alltså kräm för annars kommer jag bränna sönder mig. Sen blir det slappa, vila, sova en stund på eftermiddagen, duscha och sen packa om min väska för den får väga 20 kg och min vägde 20,4. OPPS, ska ju köpa kläder där nere och ta med hem så nu ska jag ur med minst 6 kg, så blir att packa om den idag också.
Jag uppdaterar mer senare! Ska umgås lite med pappa nu och prata innan jag väcker Tobias som snarkar och pratar i sömnen för fullt där nere.

Inga kommentarer: