torsdag, augusti 13, 2009

Hemmadag!

Ja idag blev det en riktig hemmadag (igen). Har städat i mitt rum nu, ska dammsuga av bara nu sen är det klart för myshelg med min älskling.
Har också klippt mig, 7 cm typ så nu har jag kort hår, men gud så tjockt det vart nu. Ska låt det växa på nu, och låta min svart hårfärg gå ut också, kanske bleks lite nu när jag ska utomlands också, fast vet inte riktigt eftersom har ju färgat det svart den 15 juli, inte ens en månad sedan. Skulle vilja ha brunt hår med ljusa slingor i.
Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask, känner hur den börjat torka. Riktigt skönt med sånna ibland, huden blir len som en barnrumpa. Sen blir det mat med mamma, pappa och brorsan. Får se om man kanske ska se på nån film ikväll också, ska höra med Andrej om han har nå bra filmer.
(Klicka på bilden för att se den stort)

Inga kommentarer: