torsdag, augusti 06, 2009

Torsdag!

Hej! Laddade inte in nå kort igår, ska sluta lova saker när jag inte ens har tid att sitta vid datorn.

Hur som helst, tog bort gipset igår och gjorde övningar med sjukgymnasten, gjorde så ont så jag grät och höll på att svimma av. Fick ett träningsprogram nu som jag ska hålla på med varje timme sa han, alltså en gång i timmen. Kan inte gå på stan och göra övningar direkt. Får se hur det går.
Åkte in till Sandviken igår iallafall, var hemma hos Wicky med hon och hennes pappa. Vi hade det trevligt, satt och snackade en massa om viktiga saker här i livet. Sen åkte jag och Wicky hem till Anki där Niklas också var, vi satt ute på hennes altan, dom drack vin men jag körde så var nykter. Sen drog vi ut på Elvis Rock Cafe, spelade lite och sjöng karaoke, Sen gick vi till Eight Boll, en krog en bit bort och träffade Samuel en stund. Sen gick vi och var med Wickys bror Johan och Linnea tills 01:00 inatt. Kom hem efter 01:30 någongång.

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Här kommer lite bilder, tog inte så mycket men ändå.

Jag och världens snällaste och finaste Wicky.
Suddig bild men vi är snyggast ändå.
Anki på Elvis Rock Café.
Mys på Ankis altan.

Niklas.

Nu ska jag duscha, sen åka till arbetsförmedlingen för att lämna in lapp till försäkringskassan. Hörs senare, kanske!

Inga kommentarer: