söndag, augusti 23, 2009

Bilder!

Några bilder från igår (Lördag)!


I fredags gjorde jag, Wicky och Tobias tacos åt oss, så kom Jenny dit också och åt med oss. Sen kom Sofia och satt med oss på kvällen. Sen drog vi ner till Elvis Rock Café och kollade om det var nå roligt folk ute. Sen åkte jag, Wicky och Tobias hem och sov hos Wicky, hon hade huset själv i helgen för hennes familj var och fiskade med husvagnen.

Igår (lördags) låg vi i sängen med bärbara datorn, jag, wicky och Tobias. Vi kollade på Kvinnor som hatar män, den var jäkligt bra men sjuk film. Värd att se iallafall för er som inte gjort det. Efter filmen åkte vi och handlade grejer för vi gjorde mat, fläskfile, potatis och tzatsikisås. Efter det hämtade vi Matte i Sandviken och åkte hem till Wicky och satt där, dom drack nån öl och spelade kort. Fick sällskap av Robbo också. Sen kom Wickys bror Johan hem så drog vi alla ner på Elvis och hängde där tills inatt då vi åkte hem och sov hos Wicky.

Riktigt trevlig helg har jag haft.

Matte fipplar med mobilen!

Wicky och Tobias spelar kort.

Tog ett kort idag när jag var på väg hem!

Inga kommentarer: