onsdag, augusti 19, 2009

Sandviken!

Kom nyss hem från Sandviken, åkte dit tidigare idag. Hämtade upp Wicky, Anders och Amanda. Vi åkte runt lite, träffade min älskling också och Wolle.
Nu på kvällen har jag spenderat min kväll i Sörtutt med Wicky och Anders, dom tog ett dopp och det var väldigt roligt för mig för jag har aldrig sett två personer frysit så mycket, stackrarna. haha
I morgon blir det att vara hemma hela dagen, ska gå igenom mina två klädersgarderober, det behövs verkligen för allt är bara intryckt. Ska då pröva lite kläder som jag ska ha med mig till Turkiet också, börjar få resfeber redan, pirrar i magen.
Ne nu ska jag väl ta en macka sen lägga mig och prata med älsklingen innan jag ska sova. Godnatt på er!
Ni kan få se lite kort i morgon sen idag, orkar inte ladda in dom nu för vet inte vart jag har sladden.

Inga kommentarer: